[1]. باقری، فاطمه؛ اترک، حسین (1393). «توجیه معرفتی باورهای دینی از نگاه ویلیام آلستون»، تأملات فلسفی، سال چهارم، شماره دوازدهم، بهار و تابستان.
[2]. شمس، منصور (1387). آشنایی با معرفتشناسی، انتشارات طرح نو.
[3]. عباسی، بابک (1391). تجربۀ دینی و چرخش هرمنوتیکی: بررسی و نقد آرای ویلیام آلستون، انتشارات هرمس.
[4]. کشفی، عبدالرسول؛ و زارع پور، محمدصالح (1387). «تقریری جدید از دیدگاه ویلیام آلستون در باب اعتبار معرفتشناختی تجربه دینی»، آینۀ معرفت، زمستان، دوره6، شماره17.
[5]. Adams, Robert Merrihew (1993).”Religious Ethics in a Pluralistic Society” in Prospects For a Common Morality, Gene Outka and John P.Reeder, JR(ed), Princeton University Press.
[6]. Adams, Robert merrihew (1999), Finite and infinite Goods: a Framework for Ethics, oxford university press.
[7]. Adams, Robert merrihew (2002), "Precis of Finite and Infinite Goods", in Philosophy and Phenomenological Research, Vol. LXIV, No. 2, March.
[8]. Adams, Robert merrihew (2006), A Theory of Virtue, Excellence in Being for the Good. Oxford University Press.
[9]. Alston, William (1991), Perceiving God: The Epistemology of Religious Experience, Cornell University Press.
[10]. Lemos, Noah (2007), An Introduction to the Theory of Knowledge, Cambridge University Press.