منابع
[1]. ابنسینا (1404). الشفاء: الالهیات، قم، کتابخانه آیت الله مرعشی.
[2]. احسائی، ابن ابی الجمهور (1405). عوالی الئالی، قم، دار السید الشهدا.
[3]. افلوطین (1413). اثولوجیا، قم، بیدار.
[4]. ارسطو (بیتا). فی النفس، بیروت، دار القلم.
[5]. سبزواری، ملاهادی (1428). حاشیه بر اسفار، قم، نشر ناب.
[6]. صدرالمتألهین، محمدبن ابراهیم. (1404). المبدأء و المعاد، تهران، انجمن حکمت و فلسفه.
[7]. ---------- (1360الف). اسرار الایات، تهران، انجمن حکمت و فلسفه .
[8]. ---------- (1360ب). الشواهد الربوبیه، مشهد، المرکز الجامعی للنشر.
[9]. ---------- (1361). العرشیه، تهران، نشر مولی.
[10]. ---------- (1363الف). المشاعر، تهران، کتابخانه طهوری.
[11]. ---------- (1363ب). مفاتیح الغیب، تهران، موسسه تحقیقات فرهنگی.
[12]. ---------- (1375). مجموعه رسائل فلسفی، نشر حکمت، تهران.
[13]. ---------- (1378). رساله فی الحدوث، تهرن، بنیاد حکمت اسلامی.
[14]. ---------- (1381). زاد المسافر، قم، دفتر تبلیغات اسلامی.
[15]. ---------- (1387). سه رساله فلسفی، قم، دفتر تبلیغات اسلامی.
[16]. ---------- (1404). شرح الهدایه الاثیریه، بیروت، التاریخ العربی .
[17]. ---------- (1981). الحکمه المتعالیه، بیروت، دارالاحیاء التراث.
[18]. ---------- (بی تا). حاشیه بر الهیات شفاء، قم، نشر بیدار.
[19]. وفائیان، محمد حسین؛ کوچنانی، قاسمعلی (1393). تحلیل متناقض نمای ثبوت عقول مجرده در صقع ربوبی، در عین اثبات ماهیت برای عقول، حکمت اسراء، شماره 2، تابستان 93.